2010. augusztus 23., hétfő

Az első bejegyzés

Hát rászántam magam a blogírásra.
Sokáig azt gondoltam, hogy annyira jelentéktelen az életem, hogy senkit nem érdekel.
Kérdés az is, hogy vajon mennyire leszek kitartó és írok rendszeresen, de a szándék megvan.
Hogy ki és mi vagyok, mit szeretek és mit nem, az úgyis ki fog derülni.
Válaszúthoz érkeztem az életemben. Nem voltam már boldog a régi munkahelyemen. Váltanom kellett, hogy megmaradjak annak, aki voltam. De ez a váltás magával vonja a változást, tehát nem maradhatok az aki voltam. Minden más lesz. Minden.
Mikor, mit teszek a jövőben, minden olyan homályos. De ettől izgalmas. Már nem olyan uncsi :)

1 megjegyzés:

  1. Ancsa,mint első hivatalos olvasód, szeretettel köszöntelek a bloggerinák világában és kívánom,hogy leld annyi örömöd ebben,mint amennyit én is találtam <3 :-)!!!

    VálaszTörlés