2010. augusztus 29., vasárnap

Szerda Teónál

Utólag, mert annyi sok volt a dolog...
Először is, ez volt apukám névnapja:)
De ezen a napon voltam utolsót aludni Teónál. Megállapodtunk, hogy elmegyünk megnézni a moziban 3D-ben a Shrek a vége, fuss el véle c. filmet, aztán találkozunk Anettel, akivel együtt készítjük el Deccsi búcsúajándékát. Nem tudtam, hogy meglepetésként Teó beszervezte a mozira Deccsit is. Nagyon örültem neki. A film szerintem tök szuper volt. Nagyon élveztük. Aztán jött értünk Anett kocsival, és hazavittük Deccsit, ő már mégse legyen ott,mikor a fényképalbumát készítjük...Az úton mindenféle házi- és vadállatokról beszélgettünk, majd kiveséztük a munkahelyi problámékat. Illetve ezek már csak Anettnek és Teónak munkahelyi dolgok, hiszen én már felmondtam, és Deccsinek is az utolsó napjai voltak hátra.
Nagyon jó volt együtt lenni a lányokkal még egyet búcsúzóul:( de nagyon is hiányoznak. Még akkor is, ha tudom, hogy beszélgethetek velük msn-en, skype-on. Az már nem lesz ugyanaz. Remélem, Anett kitart, ki fogja bírni, tovább kűzd és folytatja a harcot, és nagyon sajnálom, hogy el kellett hagynom. Néha azt érzem, hogy feladtam, és magára hagytam azokat, akik velem együtt harcoltak.  :(
miután Anett elment, hajnali 2-3 felé, még egy sort bőgtem a Teóval. Elsirattam magam a cégtől, és azoktól az emberektől, akiket szeretek.
Nagyon jólesett a meghívás, hogy egy kis időt eltölthettem még a költözés előtt a régi, megszokott arcokkal, úgy, hogy tudom, ezek az emberek olyannak fogadnak el, amilyen vagyok. Szeretem őket azért, mert nem kell előttük alakoskodnom, nem kell megjátszanom magam.
Anett, Deccsi, Teó: köszönöm nektek az utolsó estét :((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése