2010. augusztus 31., kedd

Szombat - Shopping tour

Hát Bea azt gondolta, hogy megmutat nekem 1-2 dolgot. Betervezte, hogy elmegyünk az Asia center-be, majd átmegyünk a Pólusba. Ezután az Ikea fog következni, és utána, mivel kaját is kell vennem, ragaszkodtam hozzá, hogy az Aréna Plázába is bemenjünk a Tesco-ba.
Szép terv volt...
De miután 3 órát bolyongtunk az Ázsia centerben, nem volt erőm átmenni a pólusba. Szóval az kimaradt. Inkább rögtön az Ikeában kötöttünk ki. Mivel megláttam a Skálával szemben az Árkádot, benne az Intersparral megejtettük a kajavásárlást is, szóval kicsit lerövidítettük az utat.
Az Ázsia center nagyon meglepett. Csodálkoztam, milyen szép a kialakítása, a környéke, és az elrendezése. Pozitívan csalódtam benne, nem ilyet vártam. Az árak meg főként megleptek. Nem beszélve arról, hogy mennyi mindent lehet kapni. És felháborított, hogy sokan itt a fővárosban (már nem azt írom, hogy a pestiek :) ) azt mondják, milyen drága az élet. Hiszen minden milyen olcsó volt. Csak kicsit buszozni kellett érte. Nekünk vidéken nincs ilyen lehetőségünk.
Aztán bementünk az Ikeába, ami méginkább megerősített ebben a dologban. Csak kicsit kell mozdulni érte, és nem a legközelebbi kisboltban megvenni mindent. Még ha a buszozás/villamosozás/stb árát is beleszámoljuk, mert nem mindenki vesz bérletet, még akkor is jóval olcsóbban meg tudtam volna venni a dolgokat, amik vidéken/otthon sokkal de sokkal drágábbak lennének.
Szóval aki azt mondja, hogy minden drágább, mint vidéken, az emelje fel  a hátsóját, és ne legyen lusta elmenni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése