2010. augusztus 29., vasárnap

Péntek - költözés

Reggel felkeltem, majd minden úgy zajlott, ahogy szokott nálunk, ha megyünk valahova: veszekedtünk. Már tudom azonban kezelni ezeket a dolgokat, mégis nagyon rossz, amikor menni kell.
Elmentünk kocsival Szentlőrincre, mivel pályaépítési munkák miatt az IC korábban indult, és nem nagyon volt csatlakozás, csak 1,5 órás várakozással. Csak 4 csomagunk volt, meg a laptop (Bob). Ebből az egyik gurulós bőrönd, a többi sima utazótáska. Na ezt szépen felpakoltuk a vonatra, majd alig leültünk, következett Sásd és Dombóvár, ahol is le kellett szállni, mert vonatpótló buszra nyergeltünk át. Az elvitt bennünket Simontornyára, ahol visszaszállhattunk újra a vonatra, majd ezzel elmentünk a Keletibe. Ott gyorsan fogtunk egy villamost, és utaztunk vele 3 megállót. És már csak kb 300 méter volt vissza a lakásig, ami a 3. emeleten van..
Felcipekedtünk és elintéztük a bácsival a szerződést. Megebédeltünk, és már indultunk is vissza a Keletibe, hogy apu a visszavonatot elérje.
Én ahelyett, hogy hazajöttem volna, átsétáltam az Aréna plázába, és belevetettem magam a Tesco-ba, hiszen egy csomó dolog kell egy új lakásban...Mint valami málhás szamár tértem haza. De egy csomó mindent vettem, ami tényleg szükséges volt.
Hazaérve nekiveselkedtem a takarításnak, ami szintén nem volt egy kis dolog. Kitakarítottam a spájzot, a konyhát, majd a fürdőszobát is. És ennyi volt, mert el is ment a nap vele...
Mire azonban lefekhettem volna, már nem voltam álmos...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése