2010. augusztus 31., kedd

Első nap az iskolában :D

Olyan volt ez a tegnapi nap nekem, mint Vackornak az első bé:)

Hát eljött ez a nap is, és én lettem az új kislány. És tényleg így is érzem magam néha. Nehéz kifelé a magabiztos, öntudatos nőt adni, mikor belül tele vagyok kérdésekkel. A legrosszabb az, hogy ezeket a kérdéseket, amiket én magam előtt bölcsen elhallgatok, a barátaim és a családom hangosan ki is mondja, és mindegyiknek azt kell válaszoljam, hogy nem tudom.
Ancsival megbeszéltük, hogy a kiírt negyed 10 helyett korábban bemegyek, 8-1/4 9 körül vár rám a lobbyban. A fiúk (norbi és Csabi) már ott voltak, mert rosszul számították ki, mennyi időre van szükségük az úthoz. Emiatt nem nagyon tudtunk Ancsival igazán beszélni, de legalább gyorsan túlestünk a biztonsági dolgokon. Aztán el kellett válnunk Ancsitól, mert neki dolgozni kellett menni. Ebédkor azonban újra találkoztunk:)
Kaptam egy gyönyörű fülbevalót tőle, amin egy angyalka van. Nagyon tetszik. Ez az első itteni ajándékom :)
Szemben a sok-sok dologgal, amit magammal hoztam. Eljött velem Viki hűtőmágnese, de az, amit Anettól kaptam egyszer a karácsonyi Wichtelnkor, társaságot nyújt neki. Az első napomra elkísért az Ildikótól kapott karkötőm, és a toll, amit Szilvitől kaptam.Elhoztam magammal azt a búcsúajándékot is, amit a céges barátaimtól kaptam. Itt van velem, és mindig emlékeztetni fog azokra az emberekre, akik hiányoznak nekem, s akiket egyetlen pillanatra sem tudok elfelejteni. Naponta többször is megfordul a fejemben, nmilyen lehet most a régi cégnél, ki mit csinál, stb...
És itt van velem minden Feedback, minden Kundenfall, minden, amit az elmúlt 4 évben tanultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése